Ierarhizarea valorilor în școala românească

Coronița de final de an trebuie să rămână un mod de apreciere a performanței și un element de distincție între elevi, cel puțin la clasele mici.
Fără competiție și o ierarhizare a valorilor, nu vom stimula efortul și dorința de succes. Deci vom boicota noile generații și, prin ele, întreaga societate.
Noua politică, prin care, sub pretextul menajării sensibilităților, copiii sunt tratați otova, indiferent de rezultatele la învățătură, este contraperformantă și menită a crea o mentalitate defectă, potrivit căreia nu contează nici darurile naturale, nici munca.

2 comentarii la „Ierarhizarea valorilor în școala românească”

  1. Bună Claudiu

    Noi știm foarte bine ce e de făcut și în învățământul Romanesc de toate gradele .

    Momentan sa se bucure copiii de ce e bun în învățământ

    Fi-mea în 1995 era învățată cu clasa sa se pregătească de pus compot de cireșele borcane asta impuneau politrucii vremii .

    Noroc cu un învățător strong .

    Nu ca am ceva cu compotul de cireșe care chiar îmi place .

    Răspunde

Lasă un comentariu